آئین نامه های ارتقا و ترفیع هیات علمی | | | |
|
سبک های نوین یادگیری | | | |
|
اخلاق پزشکی | | | |
|
اصول یادگیری الکترونیکی | | | |
|
روشهای آموزش بالینی | | | |
|
Feed back in medical education | | | |
|
Reflection in medical education | | | |
|
مدیریت کلاس | | | |
|
طراحی آموزش(تدوین طرح درس و طرح دوره) | | | |
|
آشنایی با سامانه یادگیری الکترونیک نوید | | | |
|
آموزش پزشکی مبتنی بر شواهد | | | |
|
آزمون های استدلال بالینی (PMP) | | | |
|
آزمون های استدلال بالینی (KF) | | | |
|
آزمون های استدلال بالینی (CRP) | | | |
|
آزمون های استدلال بالینی (SCT) | | | |
|
ارزشیابی بالینی (Loogbook ) | | | |
|
ارزشیابی بالینی (Portfolio ) | | | |
|
ارزشیابی بالینی (OSCE ) | | | |
|
DOPS, MiniCEX, Degree360 | | | |
|
اصول طراحی سوالات چند گزینه ای (MCQ) | | | |
|
اصول طراحی سوالات تشریحی و کوته پاسخ (Essay, SAQ) | | | |
|
اصول آموزش مجازی LFM | | | |
|
آموزش کار با نرم افزار Big blue button | | | |
|