اموال
وهاب هوشمندی
کارشناس ارشد حسابداری
شرح وظایف
- کنترل قبض انبار و حواله های صادره بصورت سریال و مطابقت با مشخصات اموال مربوطه و استفاده از رایانه در صورت نیاز
- رسیدگی به وضعیت انبارهای اسقاط و مازاد مربوط به اموال تحت ابواب جمعی
- شناسایی اموال فرسوده و غیرقابل استفاده و خارج نمودن آنها از فهرست اموال واحد طبق مقررات
- نگهداری حساب کلیه اموال منقول و غیرمنقول و حق الااشتراک و ثبت در دفاتر قانونی
- تهیه ریز اموال مورد مزایده و اخذ مجوز از مسئولین ذی ربط جهت برگزاری مورد مزایده
- دریافت اموال جدید، اهدایی و ثبت و نگهداری حساب آنها و توزیع آن بین واحدها برحسب نیاز
- بایگانی اسناد و مدارک مربوط به قبوض و حواله های انبار و اسناد انتقال و تطبیق با صورتحسابهای مربوطه
- تنظیم و ارسال سیاهه های اموالی به مدیریت امور مالی جهت اقدام لازم
- الصاق برچسب مناسب بر روی اموال و درج شماره و مشخصات آن در فرمهای اموال واحدها
- کنترل اموال موجود به شیوه نوین و نگهداری حساب آنها با مشخصات کامل
- جمع آوری اموال مازاد و اسقاط در انبار مربوطه
- صدور پروانه خروج و تهیه اسناد انتقالی برای اموال تحت ابواب جمعی
- انجام نظارت لازم در جابجایی کالاها و اموال غیرمصرفی در واحد ذی ربط
- برنامه ریزی و انجام انبار گردانی
- تنظیم فرم 16 لیست اموال و نصب آنها در محل و کنترل دوره ای موجودی
- نظارت بر حفظ و حراست از اموال
- شرکت فعال در دوره های کارآموزی، مهارتی و آموزشی در جهت ارتقا معلومات و توانمندیهای شغلی و بکارگیری نتایج آنها در انجام وظایف محوله و انجام سایر موارد محوله از طف مسئول مافوق