اعتبارات
- بررسی و تامین اعتبار کلیه درخواستهای هزینه ای و سرمایه های که تعهد پرداخت ایجاد میکنند
- همکاری با سایر واحدهای امور مالی در زمینه صدور اسناد حسابداری لازم
- تایید اسناد پرداخت با ایجاد تعهد با توجه به نظام نوین مالی
- ممهورنمودن کلیه مدارک و ضمائم مربوط به تامین اعتبار به مهر ( تامین اعتبار شد )
- انجام سایر وظایف محوله از طرف مقام مافوق
- گردآوری منبع لازم بمنظور تامین اعتبار اقلام درخواستی
- نکهداری مطلوب اطلاعات مربوط به اعتبارات
- پاسخگویی به مسئولین ذیربط در خصوص و ضعیت اعتبارات مصوب و دریافتی
- انجام سایر وظایف محوله از طرف مقام ما فوق