رسیدگی
حجت موسی زاده
مدرک تحصیلی : کارشناس حسابداری
شرح وظایف
- کار با نرم افزارها و سامانه های مربوطه
- رسیدگی به اسناد مالی هزینهای و تطبیق با قوانین و دستورالعملهای اجرائی
- رسیدگی به اسناد هزینهای عاملیتها و تطبیق با قوانین و دستورالعملهای مربوطه
- رسیدگی به اسناد تنخواهگردان ، پیشپرداختها و علیالحسابها و دستورالعملهای مربوطه
- رسیدگی و بررسی قراردادهای منعقده اشخاص حقیقی و حقوقی
- پاسخگویی به مراجع نظارتی
- رسیدگی به اسناد پرداختی پرسنلی با آخرین دستورالعملهای صادر
- شرکت در جلسات مربوطه
- مطالعه بخشنامه ها ، موافقت نامه ها و تطبیق آن با اسناد هزینه ارسالی
- تطبیق پرداختها با موافقت نامه های صادره بودجه تفضیلی دانشگاه
- مطالعه قوانین بودجه و سایر قوانین و مقررات مالی و اظهار نظر در مورد نحوه اجرای آنها به مقام ذیربط
- ابلاغ قوانین و مقررات و تصویب نامه و دستورالعمل ها به افراد مرتبط
- انجام امور مربوط و رفع نقص واخواهی اسناد هزینه که از سوی مسئولین ذیربط و حسابرسان دیوان محاسبات مورد ایراد قرار می گیرد.
- استعلام در مورد فاکتورهایی که نیاز به تعیین قیمت مصوب در قیمتهای بازار در پرداختهای اداری باشد.
- انجام مکاتبات لازم در زمینه های مختلف در صورت نیاز
- تماس مستمر با اموال وخرید کالا و خدمات جهت اطمینان از صحت مدارک مربوط به رسید و خروج کالا
- پیگیری و پاس اسناد در واحد رسیدگی ستاد (واحد غیر مستقل)
- انجام سایر وظایف محوله از طرف مقام ما فوق