دفترداری
میلاد دشتی
مدرک تحصیلی :کارشناس حسابداری
شرح وظایف
- تهیه و تنظیم کلیه صورت خلاصه های لازم و بررسی محاسبات انجام شده جهت صدور اسناد حسابداری
- صدوراسناد حسابداری باتوجه به نظام مالی دانشگاه
- اتخاذ ترتیبات لازم به منظور ثبت بموقع حسابها و نگهداری دفاتر قانونی
- ارائه گزارشهای لازم به مراجع استفاده کننده
- کنترل اسناد حسابداری مکانیزه با پیش نویس مربوطه و رفع اشکالات احتمالی و صدور آنها
- اتخاذ ترتیبات مناسب به منظور تدارک و پلمپ بموقع دفاتر قانونی
- ثبت دفاتر قانونی با رعایت آیین نامه مربوطه و نگهداری دفاتر کل و روزنامه بر اساس ضوابط قانونیو تهیه گزارش آزمایشی
- تهیه و تنظیم اطلاعات مقطعی مورد نیاز مسئولین مافوق و یا سایر واحدهای مالی
- همخوانی هزینه ها با اداره اعتبارات
- همخوانی تخصیصهای پرداختی و پاس اسناد کارپردازی
- کنترل دقیق عملیات و اسناد و مدارک ثبت شده در رایانه
- ثبت کلیه قراردادهای منعقده در سیستم نرم افزار
- انجام سایر وظایف محوله از طرف مقام ما فوق