کارشناس تدارکات
شرح وظایف
همکاری با مسئول تدارکات در موارد:
- پیش بینی خرید اقلام مصرفی و غیر مصرفی مورد نیاز
- برنامه ریزی و هماهنگی تهیه کالاها، ملزومات و وسایل موردنیاز واحدهای ذیربط
- بهره وری و کاهش هدر رفت اعتبارات
- بهبود و توسعه سیاست ها و روش های خرید جهت رسیدن به اهداف با کمترین بهای ممکن
- برقراری روابط مداوم و سالم با فروشندگان جهت خرید عاقلانه و رقابتی
- تهیه بانک اطلاعات از فروشندگان و پیمانکاران جهت جایگزینی مطمئن برای عرضه کالاهای انحصاری
- حمایت از واحدهای تابعه از طریق پیگیری مداوم و تهیه تجهیزات و خدمات مورد نیاز
- همکاری در برگزاری استعلام بهای خرید کالا پس از تأمین اعتبار
- بررسی اسناد مربوط به خرید و تطبیق با آئین نامه مالی معاملاتی دانشگاه
- تهیه گزارش از کالاهای نامرغوب و بلامصرف خریداری شده
- تکمیل اسناد مالی
- راهنمایی و پاسخگویی به مراجعه کنندگان
- انجام سایر امور محوله در راستای اهداف مدیریت حسب دستور مقام مافوق