کارشناس تدارکات

تعداد بازدید:۱۶۵۸

شرح وظایف

همکاری با مسئول تدارکات در موارد:

  • پیش بینی خرید اقلام مصرفی و غیر مصرفی مورد نیاز
  • برنامه ریزی و هماهنگی تهیه کالاها، ملزومات و وسایل موردنیاز واحدهای ذیربط
  • بهره وری و کاهش هدر رفت اعتبارات
  • بهبود و توسعه سیاست ها و روش های خرید جهت رسیدن به اهداف با کمترین بهای ممکن
  • برقراری روابط مداوم و سالم با فروشندگان جهت خرید عاقلانه و رقابتی
  • تهیه بانک اطلاعات از فروشندگان و پیمانکاران جهت جایگزینی مطمئن برای عرضه کالاهای انحصاری
  • حمایت از واحدهای تابعه از طریق پیگیری مداوم و تهیه تجهیزات و خدمات مورد نیاز
  • همکاری در برگزاری استعلام بهای خرید کالا پس از تأمین اعتبار
  • بررسی اسناد مربوط به خرید و تطبیق با آئین نامه مالی معاملاتی دانشگاه
  • تهیه گزارش از کالاهای نامرغوب و بلامصرف خریداری شده
  •  تکمیل اسناد مالی
  • راهنمایی و پاسخگویی به مراجعه کنندگان 
  • انجام سایر امور محوله در راستای اهداف مدیریت حسب دستور مقام مافوق
آخرین ویرایش۲۲ مهر ۱۳۹۸