سنجش رضایت مندی بیماران و همراهان اورژانس

سنجش رضایت مندی بیماران و همراهان اورژانس
  • 0
  • مراجعه کننده گرامی ؛ لطفا" با پاسخ دقیق خود به سوالات زیر ، ما را در برنامه ریزی برای ارائه خدمات با کیفیت بالا یاری نمائيد لازم به ذکر است نیازی به نوشتن نام نبوده و اطلاعات بدست آمده کاملا محرمانه می باشد .
    1
  • تاریخ تکمیل فرم*
    2
  • سن*
    3
  • جنس*
    مونث
    مذکر
    4
  • سطح تحصیلات*
    زیر دیپلم
    دیپلم
    فوق دیپلم
    لیسانس
    فوق لیسانس
    دکترا و بالاتر
    5
  • تکمیل شده توسط*
    بیمار
    همراه
    مصاحبه گر
    6
  • سوالات
    7
  • نگهبانی / موارد ارزیابی*راضینسبتا راضیناراضیمراجعه نداشتم
    طرز برخورد نگهبانی و راهنمایی لازم
    8
  • پذیرش / موارد ارزیابی*راضینسبتا راضیناراضیمراجعه نداشتم
    طرز برخورد و راهنمایی پرسنل پذیرش
    9
  • واحد خدمات/ موارد ارزیابی*راضینسبتا راضیناراضیمراجعه نداشتم
    طرز برخورد پرسنل خدمات
    وضیعت بهداشت و نظافت بخش ( کف- سالن-تخت-پتو- ملافه)
    10
  • کادر پزشکی / موارد ارزیابی*راضینسبتا راضیناراضیمراجعه نداشتم
    طرز برخورد و پاسخگویی پزشک اورژانس
    حضور یک بیمار در اتاق در زمان ویزیت و معاینه
    حضور بموقع و در دسترس بودن پزشک اورژانس
    حفظ حریم شما هنگام معاینه پزشکی
    ارائه توصیه های لازم از بابت ادامه درمان و تکمیل برگه خلاصه پرونده و تحویل به شما
    11
  • پرسنل پرستاری/ موارد ارزیابی*راضینسبتا راضیناراضیمراجعه نداشتم
    طرز برخورد و راهنمایی پرسنل پرستاری
    میزان رسیدگی پرستاران و ارائه خدمات به شما
    حضور بموقع و دسترس بودن پرسنل پرستاری در صورت نیاز
    حفظ حریم شما هنگام مراقبت توسط پرسنل پرستاری
    عدم استفاده ازهمراه در ارسال نمونه خون به آزمایشگاه و اخذ جواب
    انتقال بیمار به واحد تصویربرداری(سونوگرافی- عکس سینه- سیتس اسکن) در صورت نیاز با ویلچر و برانکارد
    12
  • ترخیص / موارد ارزیابی*راضینسبتا راضیناراضیمراجعه نداشتم
    طرز برخورد و راهنمایی کارکنان واحد ترخیص
    سرعت انجام مراحل ترخیص
    13
  • چنانچه لازم باشد مجددا تحت مراقبت قرار گیرید آیا به این بیمارستان خواهید آمد؟*
    بله
    خیر
    14
  • آیا در صورت نیاز به بستری شدن به اقوام و دوستان خود این بیمارستان را پیشنهاد میکنید؟*
    بلی
    خیر
    15
  • چنانچه پیشنهاد یا انتقادی دارید، ذکر بفرمایید.*
    16